İyide iyi bir sohbetiniz olan arkadaşınıza neden cezasız kalmalımı diyorsunuz ben onu anlamadım. Siz bir arkadaşsanız ona ulaşıp durumu öğrenip, bir yanlış var ise uyarmalısınız. İnsanoğlu başarı görünce neden aşağı çekmeye çalışır yakını bile olsa? Anlattığınıza göre arkadaşınızla sohbet bile etmeden konuyu açmışımız. Sizin uyarılarınızı dinlemezse şikayet konusu bile açabilirsiniz.
Hocam sosyal medyadan tanıştığım bir insan. Kendisine ben bu süreçte 3 defa yazdım üçüne de cevap atmadı zaten. 3 hafta önce yazmıştım en son. Bu olay gözüme yeni battı sayılır. Kendisi belirli bir parayı bulunca demek ki saldı bizi de. Yapmış olduğunuz itam da hiç hoş değil hocam konuyu tam bilmeden aşağı çekme felan demişsiniz. Bu forumda benim başka arkadaşlarım da var bana birisi bir şey sorunca kendilerine yönlendiriyorum oradan ticaret yapsınlar diye. Kendisine ulaşsam zaten durumu açıklardım ama arkadasından koşacakta değilim. Şikayet konusu için kanıt lazım benim kanıtım yok benimkisi teori bilemiyorum tam.