Selam arkadaşlar.
Vodafone RED 12gb kullanıyorum; fatura kesim tarihi her ayın 15'i. Geçen ay faturasını tam 15'inde otomatik kesildi; fiyatlar uçmuş. Aralıkta 110 tl civarında ödediğim fatura; geçen ay 152 tl olarak yansımış. Müşteri hizmetlerini aradım bana ya şöyle böyle tahatütname yenilemesi, enflasyon ücrete yansıtılması vs. bir ton makara söylediler. Bende başka operatöre geçme fikriyle otomatik ödemeden iptal ettirdim. Dün itibariyle kimseyi arayamama başlayınca bir baktım ben otomatik ödemeyi iptal ettirdiğim için unutmuşum; dün akşam sularında bana gönderilen sms'de 152 TL lik faturanız ödemeniz dahilinde hattınız kullanıma açılacaktır diyor. Geçen ay ile aynıydı. Bugün şuan gelen sms'de 19 gün gecikmeden dolayı 282 TL fatura borcunuz bulunmaktadır diyor. 19 gün nasıl gecikiyor onu anlamadım? Ben geçen ayı otomatik ödemeyle ödedim zaten. Sadece otomatik ödemeyi iptal ettirdim ödeme alındıktan sonra. Bu ay 15'inde kesilen fatura, daha dün akşam 152 tl olarak sms gelen fatura bugün nasıl 19 gün gecikme oldu, nasıl 282 tl oldu??
Vodafone gecikme yalanı+OHAL bildirimi
10
●336
- 18-04-2023, 15:33:18hocam 3 gün gecikmede naısl açma kapama alacaklar?hsaat06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2023, 15:37:37Aramalara kapanmış yazmışsınız. Ben size yardımcı olabilmek için aklıma gelen bir şeyi söyledim. Arayın vodafonea sorun neden bu gecikme diye. Yardımcı olmak için fikir belirtiyorum bana soru soruyorsunuz. Benim vereceğim yanıt ne işinize yarayacak? Amacınız sinirinizi çıkarmaksa gidin orayı arayın. Firmadan aldığınız kötü hizmeti belirtmekse soru sormadan olayı anlatın bitsin. Engelli listeme durduk yere 1 kişi daha eklendi.alrzkryln adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2023, 15:39:20Hat borçtan dolayı kapandıysa ücret yansıtılıyor.
https://www.vodafone.com.tr/yardim/h...ti-ne-kadardir
Müşteri hizmetleri daha net bilgi verebilir. - 18-04-2023, 15:41:47hsaat06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya sen tuhaf mısın ne siniri ne çıkarması? sinirli olsam gülerek soru sorar mıyım bir yeri arayamıyorum ki kalkıp bana vodafone u arayın diyorsun. amma boş yaptın git
- 18-04-2023, 15:45:17son ödeme tarihi geçmişse yeni kurallara göre son ödeme tarihine kadar ödeme yapılmadıysa son ödeme tarihinin bittiği günün ertesi gece 00.00 olduğu anda hat gelen giden iletişime kapatılır ve hat kapama ücreti talep edilir boşuna mt aramayın size bu ücretler btk tarafından belirleniyor diyip geçerler. yeni yasada ödeme günü geçtinten sonra gelen giden iletişimi kapatma 1 ay sonrasında tek taraflı hattı tamamen kapatma hajkları var artık iletişim sağlayıcıların.
ayrıca hat kapama ücreti hattın kapatıldığı ay'ki faturaya eklenir, ödemeniz gereken faturaya değil - 18-04-2023, 15:50:23Aynen hocam bende bunu diyorum işte hattın kapatılldığı ay ki faturaya eklenmesi gerek. Ben daha bu ayı kullanamadım bu ay iptal ettireceğim bu faturayı ödedikten sonra, direkt başka operatöre geçebilir miyim bunun hakkında bilginiz var mıSentinelNetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2023, 15:57:37iptal hakkınız her zaman bulunur ama şöyle ki eğer faturalı hat ise sözleşmede yer alan cayma bedeli(iptal) ücret sizden alacaklar tahaddüt süreniz örnek veriyorum 12 aylık bir dönemi var siz de 3. ayınızdasınız kullandığınız paket tahaddütlü olarak indirimli fiyatı 110 tl ise indirimsiz fiyatı 300 tl ise 3x190 = 570 tl, kalan ay 1710 tl şeklinde hesaplanır az olan yani 570 tl kapattığınız ay ki faturaya eklenir. burada olay hangisi az ise onu sizin faturanıza eklerler bunun haricinde ek ücretler(taksitli telefon, dijital servis) varsa bunlar da kalan aylar yani 9 aylık taksit tutarları tek seferde sizden alınır.alrzkryln adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biliyorum aşırı saçma geliyor ama siz faturalı/tahaddütlü bir hizmet alırken bunların hepsini tek tek kalem kalem küçücük fontlar ile sözleşmenize yazıyorlar ve herhangi bir durumda sizden ücretini talep edip beyefendı bunları sözleşmede kabul etmiştiniz derler. çok bıktınız çıkmak istiyorsunuz ama cayma bedeli size çok yüksek geliyorsa hattınızı bir başkasına devir etme hakkınız bulunuyor eş dosta ben faturalıdan çıkacağım gel hattı sana devir edeyim sen kullan diyerek üstünüzden atabilirsiniz yeni sahibi yani devir alan kişi tahaddüt sonuna kadar hattı kullanır doğal olarak numara da ona ait olur. ekstra bir sorunuz varsa sorabilirsiniz.