SentinelNetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
son ödeme tarihi geçmişse yeni kurallara göre son ödeme tarihine kadar ödeme yapılmadıysa son ödeme tarihinin bittiği günün ertesi gece 00.00 olduğu anda hat gelen giden iletişime kapatılır ve hat kapama ücreti talep edilir boşuna mt aramayın size bu ücretler btk tarafından belirleniyor diyip geçerler. yeni yasada ödeme günü geçtinten sonra gelen giden iletişimi kapatma 1 ay sonrasında tek taraflı hattı tamamen kapatma hajkları var artık iletişim sağlayıcıların.

ayrıca hat kapama ücreti hattın kapatıldığı ay'ki faturaya eklenir, ödemeniz gereken faturaya değil
Aynen hocam bende bunu diyorum işte hattın kapatılldığı ay ki faturaya eklenmesi gerek. Ben daha bu ayı kullanamadım bu ay iptal ettireceğim bu faturayı ödedikten sonra, direkt başka operatöre geçebilir miyim bunun hakkında bilginiz var mı