hsaat06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aramalara kapanmış yazmışsınız. Ben size yardımcı olabilmek için aklıma gelen bir şeyi söyledim. Arayın vodafone’a sorun neden bu gecikme diye. Yardımcı olmak için fikir belirtiyorum bana soru soruyorsunuz. Benim vereceğim yanıt ne işinize yarayacak? Amacınız sinirinizi çıkarmaksa gidin orayı arayın. Firmadan aldığınız kötü hizmeti belirtmekse soru sormadan olayı anlatın bitsin. Engelli listeme durduk yere 1 kişi daha eklendi.
ya sen tuhaf mısın ne siniri ne çıkarması? sinirli olsam gülerek soru sorar mıyım bir yeri arayamıyorum ki kalkıp bana vodafone u arayın diyorsun. amma boş yaptın git