Selam arkadaşlar.
Vodafone RED 12gb kullanıyorum; fatura kesim tarihi her ayın 15'i. Geçen ay faturasını tam 15'inde otomatik kesildi; fiyatlar uçmuş. Aralıkta 110 tl civarında ödediğim fatura; geçen ay 152 tl olarak yansımış. Müşteri hizmetlerini aradım bana ya şöyle böyle tahatütname yenilemesi, enflasyon ücrete yansıtılması vs. bir ton makara söylediler. Bende başka operatöre geçme fikriyle otomatik ödemeden iptal ettirdim. Dün itibariyle kimseyi arayamama başlayınca bir baktım ben otomatik ödemeyi iptal ettirdiğim için unutmuşum; dün akşam sularında bana gönderilen sms'de 152 TL lik faturanız ödemeniz dahilinde hattınız kullanıma açılacaktır diyor. Geçen ay ile aynıydı. Bugün şuan gelen sms'de 19 gün gecikmeden dolayı 282 TL fatura borcunuz bulunmaktadır diyor. 19 gün nasıl gecikiyor onu anlamadım? Ben geçen ayı otomatik ödemeyle ödedim zaten. Sadece otomatik ödemeyi iptal ettirdim ödeme alındıktan sonra. Bu ay 15'inde kesilen fatura, daha dün akşam 152 tl olarak sms gelen fatura bugün nasıl 19 gün gecikme oldu, nasıl 282 tl oldu??