• 18-04-2023, 15:05:17
    #1
    Go pro alasım var ama ne yapacağımdan emim olamıyorum..

    Daha önce dslr fotoğraf mak. aldım pek birşey yapmadım öyle duruyor...

    Sadece para etti veya lazım olursa elimim altında diyorum..

    Fakat aksiyon kemarası kullanımı kolay hızlı taşıması kolay vs sanki daha çok kullanırım gibi geliyor.. ya da alasım olduğu için kendimi kandıırıyor olabilirim..

    Youtubeda içerik üretmek istiyorum ve konuda şu konuda içerik üretirim de diyemiyorum..

    Yine de size sorum alsam deneme yanılma ile kendime bir konu bulabilir miyim acaba alıp kullananlar bana fikir verebilie mi?

    Bir kaç sorum da şu
    Go pro hangi modeli almamalıyım kronik sorunlu modeli var mı?

    Araç içinde kullanmak kasisli ve taşlı çukurlu yollardan geçerken kayıt esnasında titrrmeyi bu şartlarda bile önleyebiliyor mu?

    En az kaç gb sd kart almalı..

    Batarya sökülüp takılabiliyor mu her modelinde..
  • 18-04-2023, 15:09:00
    #2
    Ben de bir gazla Xiaomi yi ve ona özel gimbal aldım. Hiç kullanmadım. Makineyi sattım gimbal bana hediye kaldı Balık gözü video çekimi yaptığı için ben çok sevemedim. Video çekmek istesem son model iphone ile sanki bu işi daha iyi halledebilirim gibi duruyor.
  • 18-04-2023, 15:12:20
    #3
    Bütçeniz ne kadar ona göre kullandığım ya da kullandığım ürüne benzer ürünler size ileteiym.
  • 18-04-2023, 15:15:36
    #4
    emirhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütçeniz ne kadar ona göre kullandığım ya da kullandığım ürüne benzer ürünler size ileteiym.
    Max 10k hocam