Ben de bir gazla Xiaomi yi ve ona özel gimbal aldım. Hiç kullanmadım. Makineyi sattım gimbal bana hediye kaldı Balık gözü video çekimi yaptığı için ben çok sevemedim. Video çekmek istesem son model iphone ile sanki bu işi daha iyi halledebilirim gibi duruyor.