• 18-04-2023, 13:07:57
    #1
    Kredi kartı limitin 35 bin TL. Yakın zamanda 55 bin TL'ye çıkaracakmış banka.

    35 bin limit varken de aylık max 5 bin harciyordum şimdi 55 bin olunca ben hala 5 bin harcamaya devam edersem kredi notunda negatif durum olur mu?

    Otomatik limit arttırımı açık mı olmalı kapalı mı sizce?
  • 18-04-2023, 13:09:54
    #2
    herhangi bir sorun olmaz hatta tam tersi düzenli harcama yap fakat dolu limit oranı / toplam limit oranın azaldığı için kredi notun yükselmeye başlar.

    Tek banka ile çalışıyorsan otomatik limit artırımını açık bırak.
  • 18-04-2023, 13:11:30
    #3
    Albay_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herhangi bir sorun olmaz hatta tam tersi düzenli harcama yap fakat dolu limit oranı / toplam limit oranın azaldığı için kredi notun yükselmeye başlar.

    Tek banka ile çalışıyorsan otomatik limit artırımını açık bırak.
    2 banka ile çalışıyorum. Öğrenciyim. Diğeri 2 bin TL limitli öğrenci kredi kartı. Gene de açık bırakayım mı yoksa kapatayım mı
  • 18-04-2023, 13:12:22
    #4
    Sorun olmaz hocam. Hayat pahalılığından dolayı esneklik olsun diye yapıyor bankalar.
  • 18-04-2023, 13:13:48
    #5
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
    Sorun olmaz hocam
  • 18-04-2023, 13:20:31
    #6
    Negatif bir durum olmaz. Zaten puanin yukselme egiliminde oldugu icin kart limitin yukselebiliyor.

    Otomatik limit artirimi da acik olsun bankalar sever bu tarz hareketkeri.