Kredi kartı limitin 35 bin TL. Yakın zamanda 55 bin TL'ye çıkaracakmış banka.
35 bin limit varken de aylık max 5 bin harciyordum şimdi 55 bin olunca ben hala 5 bin harcamaya devam edersem kredi notunda negatif durum olur mu?
Otomatik limit arttırımı açık mı olmalı kapalı mı sizce?
Kredi notu hakkında R10+
5
●256
- 18-04-2023, 13:11:302 banka ile çalışıyorum. Öğrenciyim. Diğeri 2 bin TL limitli öğrenci kredi kartı. Gene de açık bırakayım mı yoksa kapatayım mıAlbay_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle