Kredi kartı limitin 35 bin TL. Yakın zamanda 55 bin TL'ye çıkaracakmış banka.
35 bin limit varken de aylık max 5 bin harciyordum şimdi 55 bin olunca ben hala 5 bin harcamaya devam edersem kredi notunda negatif durum olur mu?
Otomatik limit arttırımı açık mı olmalı kapalı mı sizce?