herhangi bir sorun olmaz hatta tam tersi düzenli harcama yap fakat dolu limit oranı / toplam limit oranın azaldığı için kredi notun yükselmeye başlar.
Tek banka ile çalışıyorsan otomatik limit artırımını açık bırak.
2 banka ile çalışıyorum. Öğrenciyim. Diğeri 2 bin TL limitli öğrenci kredi kartı. Gene de açık bırakayım mı yoksa kapatayım mı