• 17-04-2023, 15:22:40
    #10
    Ne kadarlık almak istiyorsunuz ona göre öneride bulunabilrim ?
  • 17-04-2023, 15:23:25
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadarlık almak istiyorsunuz ona göre öneride bulunabilrim ?
    2 çeyrek gibi bişey hocam çok değil
  • 17-04-2023, 15:24:37
    #12
    SEILA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [COLOR=initial]
    Hocam şuan bir yerde 9k ekran kartı 5.5k civarı ve güvenilir yer fakat elimde kalır mi korkusu var yoksa iPhone altından daha mantıklı mesela
    Hocam ben aralık ve ocak ayında altın aldım. Gram çeyrek karışık. O zamanın parası ile. Baktığım zaman 1k kar etmiyor sanırım 10 tane felan almıştım. Şimdi piyasa değerinin altına monitör aldım aradım taradım 3 ay da ödemeyeceğim erteleme kampanyam vardı. Allah izin verirse 3 ay sonra üstüne 1k koyup satmayı düşünüyorum. Altın çıkacak mı düşecek mi uğraşmak istemiyorum. Baktım alan yok kendim kullanırım dedim Bu yaptığıma fırsatçılık da diyen olur elbet onu da anlatayım. TUİK her ayın enflasyonuna %5 ila %10 ekliyor. Üstüne seçim geliyor doları muhtemelen dolar bozdurarak 19-20 arasında tutuyorlar. Enflasyona ve doların geleceğine bakarak bu gibi bir yatırım yapmak istedim bu da fırsatçılık olmamalı bence
  • 17-04-2023, 15:25:52
    #13
    Yönetici onayı bekliyor
    canbudak99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben aralık ve ocak ayında altın aldım. Gram çeyrek karışık. O zamanın parası ile. Baktığım zaman 1k kar etmiyor sanırım 10 tane felan almıştım. Şimdi piyasa değerinin altına monitör aldım aradım taradım 3 ay da ödemeyeceğim erteleme kampanyam vardı. Allah izin verirse 3 ay sonra üstüne 1k koyup satmayı düşünüyorum. Altın çıkacak mı düşecek mi uğraşmak istemiyorum. Baktım alan yok kendim kullanırım dedim Bu yaptığıma fırsatçılık da diyen olur elbet onu da anlatayım. TUİK her ayın enflasyonuna %5 ila %10 ekliyor. Üstüne seçim geliyor doları muhtemelen dolar bozdurarak 19-20 arasında tutuyorlar. Enflasyona ve doların geleceğine bakarak bu gibi bir yatırım yapmak istedim bu da fırsatçılık olmamalı bence
    Fırsatçılık değil hocam fakat elde kalır mi korkusu oluyor
  • 17-04-2023, 15:27:22
    #14
    SEILA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fırsatçılık değil hocam fakat elde kalır mi korkusu oluyor
    Teknoloji ürünleri kalmaz hocam. Bu tarz şeylerin her dönemde alıcısı oluyor. 1k değil de en kötü 500-700 kar edersin. Tabi yine senin düşüncen her türlü risk.
  • 17-04-2023, 15:35:54
    #15
    Kuyumcu bir arkadaş kredi çek altın al demişti. Bende vadeyi bozup altına yöneldim. O dediği günden bu yana hızlı yükseliş gösterdi. Bir dedikoduya göre de seçim sonunda en yüksek seviyeyi, 2. tura kalması halinde ise, gram 1500 lirayı geçeceğini söyleniyor. Yatırım tavsiyesi değildir.

    1 yıllık gr altın grafiği
  • 17-04-2023, 15:37:01
    #16
    Yönetici onayı bekliyor
    CanDostu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuyumcu bir arkadaş kredi çek altın al demişti. Bende vadeyi bozup altına yöneldim. O dediği günden bu yana hızlı yükseliş gösterdi. Bir dedikoduya göre de seçim sonunda en yüksek seviyeyi, 2. tura kalması halinde ise, gram 1500 lirayı geçeceğini söyleniyor. Yatırım tavsiyesi değildir.

    1 yıllık gr altın grafiği
    Hocam bankadan aldım az önce bakalım ne olacak.
  • 17-04-2023, 15:39:45
    #17
    KOZBA.NET
    CanDostu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuyumcu bir arkadaş kredi çek altın al demişti. Bende vadeyi bozup altına yöneldim. O dediği günden bu yana hızlı yükseliş gösterdi. Bir dedikoduya göre de seçim sonunda en yüksek seviyeyi, 2. tura kalması halinde ise, gram 1500 lirayı geçeceğini söyleniyor. Yatırım tavsiyesi değildir.

    1 yıllık gr altın grafiği
    Hocam altın fiyatının üzerinde ons ve dolar etkilidir.
    Doları baskiliyorlar, ons altında global piyasada belirlenen bir metrik.

    Yani bizim ülkemizdeki seçimin altın fiyatını etkilemesi çok düşük bir ihtimal. Suan ons altın artıyor bununda sebebi global gelişmeler.
  • 17-04-2023, 15:53:39
    #18
    KOZBA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam altın fiyatının üzerinde ons ve dolar etkilidir.
    Doları baskiliyorlar, ons altında global piyasada belirlenen bir metrik.

    Yani bizim ülkemizdeki seçimin altın fiyatını etkilemesi çok düşük bir ihtimal. Suan ons altın artıyor bununda sebebi global gelişmeler.
    Biliyorum hocam. Bu söylentiye göre altından ziyade dolara vurgu yapılıyor. 2. turda dolara uygulanan baskının kaldrılacağı, böylece piyasada belirlisizlik ve kaos oluşacağı söyleniyor. 2018 seçimlerinde hazirandan kasıma kadar gerçekleştirilen kaosun bir benzeri olabilir deniliyor. Doların yükselmesi de altını doğrudan etkileyecektir. Çoğu ekonomist bu şekilde yorumlamalar yapıyor.
    Öngörüler ve söylentiler gerçekleşirse vahim tablolar bizi bekliyor. Umarım söylentiler ve öngörüler gerçekleşmez. Bu şekilde kâr yapacağıma, zarar edeyim daha iyi.