SEILA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fırsatçılık değil hocam fakat elde kalır mi korkusu oluyor
Teknoloji ürünleri kalmaz hocam. Bu tarz şeylerin her dönemde alıcısı oluyor. 1k değil de en kötü 500-700 kar edersin. Tabi yine senin düşüncen her türlü risk.