Hocam ben aralık ve ocak ayında altın aldım. Gram çeyrek karışık. O zamanın parası ile. Baktığım zaman 1k kar etmiyor sanırım 10 tane felan almıştım. Şimdi piyasa değerinin altına monitör aldım aradım taradım

3 ay da ödemeyeceğim erteleme kampanyam vardı. Allah izin verirse 3 ay sonra üstüne 1k koyup satmayı düşünüyorum. Altın çıkacak mı düşecek mi uğraşmak istemiyorum. Baktım alan yok kendim kullanırım dedim

Bu yaptığıma fırsatçılık da diyen olur elbet onu da anlatayım. TUİK her ayın enflasyonuna %5 ila %10 ekliyor. Üstüne seçim geliyor doları muhtemelen dolar bozdurarak 19-20 arasında tutuyorlar. Enflasyona ve doların geleceğine bakarak bu gibi bir yatırım yapmak istedim bu da fırsatçılık olmamalı bence
Fırsatçılık değil hocam fakat elde kalır mi korkusu oluyor