Nasıl dava açabilirim R10+
26
●1.850
- 17-04-2023, 13:01:00r10 da hocam kendisiardakarakas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-04-2023, 13:01:45o zaman işler değişirMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-04-2023, 13:02:15ban yemek istemiyorum hocam. Ticari mağduriyetim olmadığından ban atılmasından korkuyorumDenokaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Report etmiştim zaten ama sayın moderatörlerimiz banlama gereği duymamış. Sağlık olsun. - 17-04-2023, 13:36:41Bende bu görüntünün aynısını instagramda satış yapan birini görüp cimere şikayet ettim. Kamu davasına dönüyor. Maillere ilgilenildiğine dair bilgiler geliyor.
Malesef bu e devletten 2016 yılında çalınan bilgileri telegram discord gibi yerlerde satıp duruyorlar. Vatan hainliğinden başka birşey değil. Liselerde bile komisyonla satıldığını öğrendim. Çok acı çok.. - 17-04-2023, 13:37:43r10 da yapması ayrı bir sorun hocam. Cimer bana dava açın diyor. Anlamış değilim tekrar şikayet edeceğim.skyrock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-04-2023, 13:43:28Bu ekran görüntüsünü iyi hatırlıyorum benim şikayet ettiğimle aynı. Benimkini işleme aldılar.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 da satış yapıyorsa kullanıcı adını yazın cimere. forumda bu gibi durumlarda ip numarası yada kişisel bilgileri teslim edilir.
Bence tekrar şikayet ediniz. Çünkü bu kamu davalık bir durum.
