• 17-04-2023, 13:00:48
    #10
    Boşuna şikayet etmiş olursun bulunmaz
  • 17-04-2023, 13:01:00
    #11
    ardakarakas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşuna şikayet etmiş olursun bulunmaz
    r10 da hocam kendisi
  • 17-04-2023, 13:01:30
    #12
    En Kaliteli Yazılımcı ⭐⭐⭐
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 da hocam kendisi
    Şikayet konusu açın hocam
  • 17-04-2023, 13:01:45
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 da hocam kendisi
    o zaman işler değişir
  • 17-04-2023, 13:02:15
    #14
    Denokaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet konusu açın hocam
    ban yemek istemiyorum hocam. Ticari mağduriyetim olmadığından ban atılmasından korkuyorum
    Report etmiştim zaten ama sayın moderatörlerimiz banlama gereği duymamış. Sağlık olsun.
  • 17-04-2023, 13:05:11
    #15
    Bir işe yarayacağını sanmıyorum. Muhtemelen r10 hesabı da çalıntı. Bu tipler kendi adına bir bilgiyi hiçbir yerde kullanmaz. Data konusu ise malesef oyuncak oldu. Sanalda her yerde geziyor.
  • 17-04-2023, 13:36:41
    #16
    Bende bu görüntünün aynısını instagramda satış yapan birini görüp cimere şikayet ettim. Kamu davasına dönüyor. Maillere ilgilenildiğine dair bilgiler geliyor.

    Malesef bu e devletten 2016 yılında çalınan bilgileri telegram discord gibi yerlerde satıp duruyorlar. Vatan hainliğinden başka birşey değil. Liselerde bile komisyonla satıldığını öğrendim. Çok acı çok..
  • 17-04-2023, 13:37:43
    #17
    skyrock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bu görüntünün aynısını instagramda satış yapan birini görüp cimere şikayet ettim. Kamu davasına dönüyor. Maillere ilgilenildiğine dair bilgiler geliyor.

    Malesef bu e devletten 2016 yılında çalınan bilgileri telegram discord gibi yerlerde satıp duruyorlar. Vatan hainliğinden başka birşey değil. Liselerde bile komisyonla satıldığını öğrendim. Çok acı çok..
    r10 da yapması ayrı bir sorun hocam. Cimer bana dava açın diyor. Anlamış değilim tekrar şikayet edeceğim.
  • 17-04-2023, 13:43:28
    #18
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 da yapması ayrı bir sorun hocam. Cimer bana dava açın diyor. Anlamış değilim tekrar şikayet edeceğim.
    Bu ekran görüntüsünü iyi hatırlıyorum benim şikayet ettiğimle aynı. Benimkini işleme aldılar.

    R10 da satış yapıyorsa kullanıcı adını yazın cimere. forumda bu gibi durumlarda ip numarası yada kişisel bilgileri teslim edilir.

    Bence tekrar şikayet ediniz. Çünkü bu kamu davalık bir durum.