Bende bu görüntünün aynısını instagramda satış yapan birini görüp cimere şikayet ettim. Kamu davasına dönüyor. Maillere ilgilenildiğine dair bilgiler geliyor.

Malesef bu e devletten 2016 yılında çalınan bilgileri telegram discord gibi yerlerde satıp duruyorlar. Vatan hainliğinden başka birşey değil. Liselerde bile komisyonla satıldığını öğrendim. Çok acı çok..