skyrock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bu görüntünün aynısını instagramda satış yapan birini görüp cimere şikayet ettim. Kamu davasına dönüyor. Maillere ilgilenildiğine dair bilgiler geliyor.

Malesef bu e devletten 2016 yılında çalınan bilgileri telegram discord gibi yerlerde satıp duruyorlar. Vatan hainliğinden başka birşey değil. Liselerde bile komisyonla satıldığını öğrendim. Çok acı çok..
r10 da yapması ayrı bir sorun hocam. Cimer bana dava açın diyor. Anlamış değilim tekrar şikayet edeceğim.