r10 da yapması ayrı bir sorun hocam. Cimer bana dava açın diyor. Anlamış değilim tekrar şikayet edeceğim.
Bu ekran görüntüsünü iyi hatırlıyorum benim şikayet ettiğimle aynı. Benimkini işleme aldılar.
R10 da satış yapıyorsa kullanıcı adını yazın cimere. forumda bu gibi durumlarda ip numarası yada kişisel bilgileri teslim edilir.
Bence tekrar şikayet ediniz. Çünkü bu kamu davalık bir durum.