Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
143
●8.186
- 13-04-2023, 14:57:56Hocam sende benim gibi kullanıcı adını değiştirmek istiyor musun. Ergenlikte saçma bir isimle kayıt olmuşuz. Kaldık böyleVBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2023, 15:07:43aslında eski üyelere ücretsiz nick değiştirme hakkı verseler iyi olurduaTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2023, 15:09:04sizin ki yine iyi baksana adam nicki (tabut) koymuşaTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle