Konu
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
13-04-2023, 14:57:56
#33
aTKn94
VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O kadar eskiyiz ki admin bize hisse hibe etmeli.
Hocam sende benim gibi kullanıcı adını değiştirmek istiyor musun. Ergenlikte saçma bir isimle kayıt olmuşuz. Kaldık böyle