VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kadar eskiyiz ki admin bize hisse hibe etmeli.
Hocam sende benim gibi kullanıcı adını değiştirmek istiyor musun. Ergenlikte saçma bir isimle kayıt olmuşuz. Kaldık böyle