Konu
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
13-04-2023, 15:09:04
#36
VedatKOC
aTKn94 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam sende benim gibi kullanıcı adını değiştirmek istiyor musun. Ergenlikte saçma bir isimle kayıt olmuşuz. Kaldık böyle
sizin ki yine iyi baksana adam nicki (tabut) koymuş