Konu
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
13-04-2023, 15:07:43
#35
drift34
aTKn94 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam sende benim gibi kullanıcı adını değiştirmek istiyor musun. Ergenlikte saçma bir isimle kayıt olmuşuz. Kaldık böyle
aslında eski üyelere ücretsiz nick değiştirme hakkı verseler iyi olurdu