• 13-04-2023, 14:06:22
    #28
    kaç sene olmuş merak ettim bir bakayım bu yorumumla
  • 13-04-2023, 14:34:29
    #29
    Yorumladım ama 10 sene rahat geçti.
  • 13-04-2023, 14:42:10
    #30
    r10 ile yaşlandık resmen
  • 13-04-2023, 14:50:48
    #31
    eskiden buralar hep dutlukudu
  • 13-04-2023, 14:52:11
    #32
    biz daha yeniyizdir ya.
  • 13-04-2023, 14:57:56
    #33
    VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar eskiyiz ki admin bize hisse hibe etmeli.
    Hocam sende benim gibi kullanıcı adını değiştirmek istiyor musun. Ergenlikte saçma bir isimle kayıt olmuşuz. Kaldık böyle
  • 13-04-2023, 15:03:12
    #34
    Bence bizi kayırmak yerine kovmalılar. Gençlerin önünü açalım. Kafamız artık basmıyor, takılıyoruz.
  • 13-04-2023, 15:07:43
    #35
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sende benim gibi kullanıcı adını değiştirmek istiyor musun. Ergenlikte saçma bir isimle kayıt olmuşuz. Kaldık böyle
    aslında eski üyelere ücretsiz nick değiştirme hakkı verseler iyi olurdu
  • 13-04-2023, 15:09:04
    #36
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sende benim gibi kullanıcı adını değiştirmek istiyor musun. Ergenlikte saçma bir isimle kayıt olmuşuz. Kaldık böyle
    sizin ki yine iyi baksana adam nicki (tabut) koymuş