• 12-04-2023, 17:53:46
    #28
    bayaydinss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi, haddim değil ama bir nacizane öneride bulunmak istiyorum. İkili ilişkilerde en çok üstüne düşen her zaman kaybeder, bilmiyorum konu tam olarak ne ama? sen kendini çekersen, karşı tarafa ben mutluyum hayatım güzel sen olmazsan da hayatıma çok mükemmel bir şekilde devam ediyorum izlenimini verirsen, kaybettiğinin farkına varır ve onu geri kazanırsın.
    Denendi onaylandı fakat bu durumu bilinçli yapmak önemli olan. Mesela ben boşanmak istediğim için umursamadan hayatıma baktım bu seferde karşı taraf boşanmamak için yıllarımı aldı... O yüzden bilinçli ve dikkatli yapmak lazım bunu. Her ne yapmış olursanız olun ilgiyi kesip araya gizem koyduğunuzda direk merakı size yönelecektir. Sizi hiç sevmemiş bile olsa sonuçta 15 senelik bir alışkanlık söz konusu...
  • 12-04-2023, 18:39:54
    #29
    Gazapizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 saat geçti yanıt gelmedi mi
    Malesef halen cevap gelmedi
  • 12-04-2023, 19:07:23
    #30
    bayaydinss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi, haddim değil ama bir nacizane öneride bulunmak istiyorum. İkili ilişkilerde en çok üstüne düşen her zaman kaybeder, bilmiyorum konu tam olarak ne ama? sen kendini çekersen, karşı tarafa ben mutluyum hayatım güzel sen olmazsan da hayatıma çok mükemmel bir şekilde devam ediyorum izlenimini verirsen, kaybettiğinin farkına varır ve onu geri kazanırsın.
    Yorumların hepsini okuyamadım ama bu arkadaşımızın yorumu çok beğenildiği için özellikle bu yoruma, 12 senelik mutlu bir evliliği olan bir kadın olarak kendi karşıt fikrimi beyan etmek için yazmak istedim.

    Eğer eşim herhangi bir şartta bana, "ben mutluyum hayatım güzel sen olmazsan da hayatıma çok mükemmel bir şekilde devam ediyorum izlenimini " verecek olursa, arada başka hiç bir problem olmasa dahi ben bu evliliği sırf bu yüzden bitiririm. Tabi ki benim olmadığım bir hayatta bedbaht olsun mahvolsun kahrolsun gibi bir beklentim de yok herkes bir şekilde yaşamanın yolunu buluyor orası ayrı ama bu şekilde bir izlenim verirse, kendimi önemsiz hissederim.. "Olsan da olur, olmasan da olur" duygusunu hissettirecek olursa bana, o evlilik benim için zaten her şekilde bitmiştir. Karı-koca dediğimiz şey insanın seçilmiş yegane ailesi. Eğer karşı tarafa kendini özel hissettirmiyorsa bu ilişki, o kişiyi seçmiş olmanın anlamını bilemiyorum ben.

    İlaveten de konu sahibinin yazdığı mesajı da oldukça samimi buldum. Ben böyle bir özür mesajı almak isterdim konu her ne olursa olsun.. Sadece sonunda çekip gitmeyi alternatif olarak bile sunmasanız iyi olurmuş..
  • 12-04-2023, 19:13:29
    #31
    erolozboduroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun şurada ben onsuz hiç mutlu değilim olma imkanımda yok kendimi tanıyorsam
    konudaki yorumların genelinden farklı olarak böyle düşündüğünüze ben sevindim şahsen.. Bu şekilde yaklaştığınız için bence çözersiniz bu olayı. Karşı taraf belli ki kızgın kırgın. Her ne olduysa hemen kabullenmesini beklemeyin. Çok fazla üstüne de gitmeyin ama bana sorarsanız pek çok arkadaşın önerdiği gibi, umursamıyor gibi yapmak hiç ama hiç iyi bir fikir değil. Ne olduğunuzu anlamadan bakmışsınız yalnız kalmışsınız. Ergen çocuklar değiliz. Bu tip öneriler çok tuhafıma gidiyor benim. İlişki dediğin sevgi ve emek istiyor. Hataları telafi etmek de emek istiyor ama en çok da sevgi.. Birini sevmek zayıflık değildir. Bence bu şekilde devam ederseniz kendinizi affettirebilir, her ne yaptıysanız belki altındaki sebebi birlikte tespit edebilir ve biz çözüm bulabilirsiniz diye düşünüyor ve umuyorum..
  • 12-04-2023, 20:09:12
    #32
    Angelicakaka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumların hepsini okuyamadım ama bu arkadaşımızın yorumu çok beğenildiği için özellikle bu yoruma, 12 senelik mutlu bir evliliği olan bir kadın olarak kendi karşıt fikrimi beyan etmek için yazmak istedim.

    Eğer eşim herhangi bir şartta bana, "ben mutluyum hayatım güzel sen olmazsan da hayatıma çok mükemmel bir şekilde devam ediyorum izlenimini " verecek olursa, arada başka hiç bir problem olmasa dahi ben bu evliliği sırf bu yüzden bitiririm. Tabi ki benim olmadığım bir hayatta bedbaht olsun mahvolsun kahrolsun gibi bir beklentim de yok herkes bir şekilde yaşamanın yolunu buluyor orası ayrı ama bu şekilde bir izlenim verirse, kendimi önemsiz hissederim.. "Olsan da olur, olmasan da olur" duygusunu hissettirecek olursa bana, o evlilik benim için zaten her şekilde bitmiştir. Karı-koca dediğimiz şey insanın seçilmiş yegane ailesi. Eğer karşı tarafa kendini özel hissettirmiyorsa bu ilişki, o kişiyi seçmiş olmanın anlamını bilemiyorum ben.

    İlaveten de konu sahibinin yazdığı mesajı da oldukça samimi buldum. Ben böyle bir özür mesajı almak isterdim konu her ne olursa olsun.. Sadece sonunda çekip gitmeyi alternatif olarak bile sunmasanız iyi olurmuş..
    Angelicakaka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konudaki yorumların genelinden farklı olarak böyle düşündüğünüze ben sevindim şahsen.. Bu şekilde yaklaştığınız için bence çözersiniz bu olayı. Karşı taraf belli ki kızgın kırgın. Her ne olduysa hemen kabullenmesini beklemeyin. Çok fazla üstüne de gitmeyin ama bana sorarsanız pek çok arkadaşın önerdiği gibi, umursamıyor gibi yapmak hiç ama hiç iyi bir fikir değil. Ne olduğunuzu anlamadan bakmışsınız yalnız kalmışsınız. Ergen çocuklar değiliz. Bu tip öneriler çok tuhafıma gidiyor benim. İlişki dediğin sevgi ve emek istiyor. Hataları telafi etmek de emek istiyor ama en çok da sevgi.. Birini sevmek zayıflık değildir. Bence bu şekilde devam ederseniz kendinizi affettirebilir, her ne yaptıysanız belki altındaki sebebi birlikte tespit edebilir ve biz çözüm bulabilirsiniz diye düşünüyor ve umuyorum..
    Bana en son dediği şey defol git hayatımdan oldu.. o yüzden sundum. Heryerden engellemiş beni sanırım
  • 12-04-2023, 20:12:38
    #33
    Gözünde, aklında ve gönlünde bitirdi ise bu uzun mesajı okumadan siler haberin olsun.
  • 12-04-2023, 23:24:31
    #34
    Hocam sebep ne idi?
  • 12-04-2023, 23:35:34
    #35
    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sebep ne idi?
    Mevzu bazılarının oyununa gelmesiydi, ve onların dediğine inanmış olmasıydı. Ki karşı taraf zaten bunu istiyordu
  • 13-04-2023, 01:25:36
    #36
    erolozboduroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mevzu bazılarının oyununa gelmesiydi, ve onların dediğine inanmış olmasıydı. Ki karşı taraf zaten bunu istiyordu
    Hocam siz de hatamı kabul ediyorum falan demişsiniz birilerinin oyununa geldiyse siz neden kabul ediyorsunuz ki? Eğer gerçekten hatalıysanız da bunun sonuçlarına hazır olmalısınız. Eğer kabahatiniz çok büyük değilse affeder. Fakat şöyle bir durum da söz konusu tabii ki bazı meseleler affedilse bile aynı samimiyeti asla yakalayamazsınız o aşk yavaş yavaş ikinize de zulüm olur. Bence yalvarmaktan ziyade kendi hayatınızı bu saatten sonra nasıl yoluna koyacağınız ve karşı tarafı düşünüyorsanız onun nasıl daha iyi hissedeceğine odaklanıp hareket edin.