erolozboduroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mevzu bazılarının oyununa gelmesiydi, ve onların dediğine inanmış olmasıydı. Ki karşı taraf zaten bunu istiyordu
Hocam siz de hatamı kabul ediyorum falan demişsiniz birilerinin oyununa geldiyse siz neden kabul ediyorsunuz ki? Eğer gerçekten hatalıysanız da bunun sonuçlarına hazır olmalısınız. Eğer kabahatiniz çok büyük değilse affeder. Fakat şöyle bir durum da söz konusu tabii ki bazı meseleler affedilse bile aynı samimiyeti asla yakalayamazsınız o aşk yavaş yavaş ikinize de zulüm olur. Bence yalvarmaktan ziyade kendi hayatınızı bu saatten sonra nasıl yoluna koyacağınız ve karşı tarafı düşünüyorsanız onun nasıl daha iyi hissedeceğine odaklanıp hareket edin.