Abi, haddim değil ama bir nacizane öneride bulunmak istiyorum. İkili ilişkilerde en çok üstüne düşen her zaman kaybeder, bilmiyorum konu tam olarak ne ama? sen kendini çekersen, karşı tarafa ben mutluyum hayatım güzel sen olmazsan da hayatıma çok mükemmel bir şekilde devam ediyorum izlenimini verirsen, kaybettiğinin farkına varır ve onu geri kazanırsın.
Denendi onaylandı fakat bu durumu bilinçli yapmak önemli olan. Mesela ben boşanmak istediğim için umursamadan hayatıma baktım bu seferde karşı taraf boşanmamak için yıllarımı aldı... O yüzden bilinçli ve dikkatli yapmak lazım bunu. Her ne yapmış olursanız olun ilgiyi kesip araya gizem koyduğunuzda direk merakı size yönelecektir. Sizi hiç sevmemiş bile olsa sonuçta 15 senelik bir alışkanlık söz konusu...