Sorun şurada ben onsuz hiç mutlu değilim olma imkanımda yok kendimi tanıyorsam
konudaki yorumların genelinden farklı olarak böyle düşündüğünüze ben sevindim şahsen.. Bu şekilde yaklaştığınız için bence çözersiniz bu olayı. Karşı taraf belli ki kızgın kırgın. Her ne olduysa hemen kabullenmesini beklemeyin. Çok fazla üstüne de gitmeyin ama bana sorarsanız pek çok arkadaşın önerdiği gibi, umursamıyor gibi yapmak hiç ama hiç iyi bir fikir değil. Ne olduğunuzu anlamadan bakmışsınız yalnız kalmışsınız. Ergen çocuklar değiliz. Bu tip öneriler çok tuhafıma gidiyor benim. İlişki dediğin sevgi ve emek istiyor. Hataları telafi etmek de emek istiyor ama en çok da sevgi.. Birini sevmek zayıflık değildir. Bence bu şekilde devam ederseniz kendinizi affettirebilir, her ne yaptıysanız belki altındaki sebebi birlikte tespit edebilir ve biz çözüm bulabilirsiniz diye düşünüyor ve umuyorum..