Kurumsal Üyelik Almalımıyım?
18
●1.008
- 09-04-2023, 15:24:09Üyeliği durdurulduPlusın farkını bilmiyorum ama açıkcası kurumsalın pek bir extrası yok işlerimin düştüğünüde söyleyebilirim zaten platinden bir farkıda yok gibi zaten saatte bir konu up yapmayı9 unutuyorsun. bot verilmediği sürece bir extrası yok ki saatte bir müşteri akışı yok konu up yapmanın farkıda yok
- 09-04-2023, 15:37:11Katılıyorum platin üyelik daha iyiydi bana göre katkısı bana pek olmadı.ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-04-2023, 15:42:29Üyeliği durdurulduKurumsala ektra birşey getirmeleri lazım hocam hiç bir vasfı yok bir hafta oldu şikayet konusu actım %100 haklıyım ama hala çözülemedi ya plus alıp bot yapacaksın yada platin en iyisidir. Modlar cevab bile yazmıyor sadece @AYJANS; hocam işini severek yapıyor gördüğüm kadarıyla cevap verip ilgileniyorSamiYıldız adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-04-2023, 16:18:31Üyeliği durdurulduPremium üyelikler doğru kullananlar için her zaman fazlasını kazandırır. Bunu moderatör olarak üye olarak yapıyorum. Kendim bile defalarca premium üyelik aldım.

Geçmişte ara ara ticaret yapıyordum, her premium üyelik almamda bir üst paketi aldım. Etkisi çok daha fazla oluyor. Fakat kullanmasını bilmeli, yaptığınız ticarete göre almalısınız.
Tüm moderatörlerde aslında arka planda çok fazla çalışıyor. Yazılım ile ilgili şikayet konularının sonuçlanması biraz zaman alabiliyor maalesef.ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-04-2023, 16:22:54Üyeliği durdurulduTeşekkürler hocam bende hep bir üstünü aldım geçenlerde yine plusa geçicektim mod arkadasımıza yadım ismi önemli değil fiyat çıkartırmısınzı diye dönüş olmadı alamadım. %100 eminim kurumsal pluasın faydası var ama alamadık ben buraya 0 lira parayla girdim yapacak hiç birşeyim yokken evden çıkamıyorum özel sebeblerden ne yapıcam derken bu foruma girdim hayatım değişti değerini kıymetini biliyorum hakediyorda aldıgı parayı ama ben kendi düşüncelerimi yazdım kurumsal arada kalıyor ve bi extrası yokAYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-04-2023, 18:10:14Nedenini merak ettim Açıkçası?obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-04-2023, 20:15:14en büyük yatırım işine yaptığındır. ve r10da bunun yolları belli
ve bir kesim var işini geliştirmek için tek kuruş harcamaz. o yüzden bu kişilerin dediğine çok takılmayın hocamMertKazanci bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
