Premium üyelikler doğru kullananlar için her zaman fazlasını kazandırır. Bunu moderatör olarak üye olarak yapıyorum. Kendim bile defalarca premium üyelik aldım.
Geçmişte ara ara ticaret yapıyordum, her premium üyelik almamda bir üst paketi aldım. Etkisi çok daha fazla oluyor. Fakat kullanmasını bilmeli, yaptığınız ticarete göre almalısınız.
Tüm moderatörlerde aslında arka planda çok fazla çalışıyor. Yazılım ile ilgili şikayet konularının sonuçlanması biraz zaman alabiliyor maalesef.
Teşekkürler hocam bende hep bir üstünü aldım geçenlerde yine plusa geçicektim mod arkadasımıza yadım ismi önemli değil fiyat çıkartırmısınzı diye dönüş olmadı alamadım. %100 eminim kurumsal pluasın faydası var ama alamadık ben buraya 0 lira parayla girdim yapacak hiç birşeyim yokken evden çıkamıyorum özel sebeblerden ne yapıcam derken bu foruma girdim hayatım değişti değerini kıymetini biliyorum hakediyorda aldıgı parayı ama ben kendi düşüncelerimi yazdım kurumsal arada kalıyor ve bi extrası yok