Plusın farkını bilmiyorum ama açıkcası kurumsalın pek bir extrası yok işlerimin düştüğünüde söyleyebilirim zaten platinden bir farkıda yok gibi zaten saatte bir konu up yapmayı9 unutuyorsun. bot verilmediği sürece bir extrası yok ki saatte bir müşteri akışı yok konu up yapmanın farkıda yok
Katılıyorum platin üyelik daha iyiydi bana göre katkısı bana pek olmadı.