Katılıyorum platin üyelik daha iyiydi bana göre katkısı bana pek olmadı.
Kurumsala ektra birşey getirmeleri lazım hocam hiç bir vasfı yok bir hafta oldu şikayet konusu actım %100 haklıyım ama hala çözülemedi ya plus alıp bot yapacaksın yada platin en iyisidir. Modlar cevab bile yazmıyor sadece
@AYJANS; hocam işini severek yapıyor gördüğüm kadarıyla cevap verip ilgileniyor