• 08-04-2023, 14:16:28
    #19
    Üyeliği durduruldu
    furkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam internet paylaşımı mobil veri üzerinden ise ısınabilir. Normal kullanımda 2 saat TikTok vb. Gibi yerlerde takılıp ısınıyorsa anakart ta sorun vardır. Aynı sorun İphone 12 de başıma geldi. İphone 12 Japonya üretimi Aldım. 1 saatte tiktokta ısınıyordu. Satıp ABD malı aldım düzeldi.
    Anakart lehimden kaynaklanıyor diye öğrenmiştim bunu. Isınması fazla ise tr garantili ise değişim yaşıyorlar
    Tr garantili 52 k faturalı 😂 zorluya mi götüreyim
  • 08-04-2023, 14:23:34
    #20
    Kurumsal PLUS
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tr garantili 52 k faturalı 😂 zorluya mi götüreyim
    Evet. Mesela bende 14 pro Max kullanıyorum. Yurt dışı Fransa modeli. Tr de satılan çoğu cihaz da pwm sorunu varmış. Ben dün test ettim sorun yoktu. Apple gruplarında kullanıcılar isyan ediyor.
  • 08-04-2023, 14:25:32
    #21
    Üyeliği durduruldu
    furkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet. Mesela bende 14 pro Max kullanıyorum. Yurt dışı Fransa modeli. Tr de satılan çoğu cihaz da pwm sorunu varmış. Ben dün test ettim sorun yoktu. Apple gruplarında kullanıcılar isyan ediyor.
    O ne sorunu hocam ilk defa duydum
  • 08-04-2023, 14:37:22
    #22
    Kurumsal PLUS
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O ne sorunu hocam ilk defa duydum
    özelden wp no bırakın normal anlatmak zor video kaydı gösteririm.
  • 08-04-2023, 14:49:00
    #23
    Şarjdayken çok zorlarsam ısınıyor ama o da şarjdan çıkarttıktan birkaç dakika sonra düzeliyor, isterseniz bi kontrol ettirin siz.
  • 08-04-2023, 14:50:35
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Oranje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şarjdayken çok zorlarsam ısınıyor ama o da şarjdan çıkarttıktan birkaç dakika sonra düzeliyor, isterseniz bi kontrol ettirin siz.
    Nereyi önerirsiniz ?
  • 08-04-2023, 15:15:44
    #25
    bazen ısınıyor hissediyorum ama çok nadir. Genel olarak bir problem yok sizin cihazda sıkıntı olabilir
  • 08-04-2023, 15:20:55
    #26
    Forumda ne kadar çok iphone 14 kullanan var la. Birisi daha çıkıp para yok derse ağzına kürekle vururum
  • 08-04-2023, 15:22:39
    #27
    Üyeliği durduruldu
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bazen ısınıyor hissediyorum ama çok nadir. Genel olarak bir problem yok sizin cihazda sıkıntı olabilir

    Olabilir evet bir baktıracağım nereyi önerirsiniz.
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda ne kadar çok iphone 14 kullanan var la. Birisi daha çıkıp para yok derse ağzına kürekle vururum
    😂 Para yok hocam tek taksit aldım