t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bazen ısınıyor hissediyorum ama çok nadir. Genel olarak bir problem yok sizin cihazda sıkıntı olabilir

Olabilir evet bir baktıracağım nereyi önerirsiniz.
neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda ne kadar çok iphone 14 kullanan var la. Birisi daha çıkıp para yok derse ağzına kürekle vururum
😂 Para yok hocam tek taksit aldım