Oranje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şarjdayken çok zorlarsam ısınıyor ama o da şarjdan çıkarttıktan birkaç dakika sonra düzeliyor, isterseniz bi kontrol ettirin siz.
Nereyi önerirsiniz ?