AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tr garantili 52 k faturalı 😂 zorluya mi götüreyim
Evet. Mesela bende 14 pro Max kullanıyorum. Yurt dışı Fransa modeli. Tr de satılan çoğu cihaz da pwm sorunu varmış. Ben dün test ettim sorun yoktu. Apple gruplarında kullanıcılar isyan ediyor.