Merhaba, trade verirken ticaret tutarı diye bir alan var. Bu eskiden yoktu. Altında da herkese görünecektir yazıyor ancak trade sayfalarında göremiyorum. Bunu görmenin bir yolu var mı? Yoksa oradaki ibare hatalı mı belirtilmiş? Sadece yetkililer mi görebiliyor?
Tam olarak nereden bahsettiğim bellidir ama anlaşılır olmadıysa resimli gösterim yapabilirim. Çoğunlukla alışkanlık olduğundan R10 default tema kullanıyorum ancak diğer temaya da geçtim baktım yok.
Ticaret tutarını nasıl görürüm?
3
●258
- 04-04-2023, 19:26:00Benimde sürekli aklıma takılan bir konuydu arkadaşlar bu. Bende şimdi kontrol ettim trade alanının altında herkese görünür diye bir ibare göremedim Sadece Türk Lirası Geçerlidir. 50 TL altı işlemlerde iTrade yasaktır ibaresi mevcut. Buraya illaki tutar girmemiz gerekli mi ben yanlış hatırlamıyorsam bir kaç trade verirken orasını es geçmiştim 0 gözüküyordu sorun olur mu ? Bilen arkadaşlar yardımcı olursa çok iyi olur.
- 05-04-2023, 19:38:55Bir moderatör cevap verebilirse bekliyorum. Ben genelde R10 default kullanıyorum herkese görünür diye ondan sanırım bende yazıyor. Modern temada değil.yasinozkan51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle