Merhaba, trade verirken ticaret tutarı diye bir alan var. Bu eskiden yoktu. Altında da herkese görünecektir yazıyor ancak trade sayfalarında göremiyorum. Bunu görmenin bir yolu var mı? Yoksa oradaki ibare hatalı mı belirtilmiş? Sadece yetkililer mi görebiliyor?
Tam olarak nereden bahsettiğim bellidir ama anlaşılır olmadıysa resimli gösterim yapabilirim. Çoğunlukla alışkanlık olduğundan R10 default tema kullanıyorum ancak diğer temaya da geçtim baktım yok.