yasinozkan51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde sürekli aklıma takılan bir konuydu arkadaşlar bu. Bende şimdi kontrol ettim trade alanının altında herkese görünür diye bir ibare göremedim Sadece Türk Lirası Geçerlidir. 50 TL altı işlemlerde iTrade yasaktır ibaresi mevcut. Buraya illaki tutar girmemiz gerekli mi ben yanlış hatırlamıyorsam bir kaç trade verirken orasını es geçmiştim 0 gözüküyordu sorun olur mu ? Bilen arkadaşlar yardımcı olursa çok iyi olur.
Bir moderatör cevap verebilirse bekliyorum. Ben genelde R10 default kullanıyorum herkese görünür diye ondan sanırım bende yazıyor. Modern temada değil.