eminaknt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kütahyaya Askerliğe gidiyorum
32
●1.196
- 05-04-2023, 10:29:59Kep Altı ✅
Alt devre ✅
Torun✅
Çıkış Bileti ❌
Mezar Taşı ❌
Gel Çıkış bileti gel hocam tuvalet temizlemeye adam arıyorlar gelme 😁😁😁😁veyselbozdagli bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 05-04-2023, 11:53:35Arkadaşım şuanda orda. @ahmetkrtl; ama sanırım haftaya oradan ayrılacak, Ufak bir bilgi vereyim Çavuş olursanız Acemi süresi 42 gün oluyor
- 05-04-2023, 12:50:44Mart celbinde gittim daha geleli bir hafta oldu. Havası serttir. İçliklerle gitmenizi tavsiye ederim. Bazı bölüklerde duş problemi yaşayabilirsiniz. 12. Bölük prensesler bölüğü olarak geçer şahsen orda yaptım. 12. Bölüğün komutanları çok iyi ve yardımseverlerdir. Eğitimleri normal eğitimlerdir. "Eğitimde merhamet vatana ihanet" sözünü benimserler. Askeriye içinde askeri malzeme kişisel bakım satan yerler var çok bir bavulla gitmenizi tavsiye etmem çok yük yapmayın. Telefon genel olarak sorun olabiliyor. Anlık olarak koğuş ve vali kararıyla üst araması gelebilir. Telefon ile yakalanmak 1 Hafta ceza olarak bizlere söylendi telefon yakalatanlar vardı ama bizle aynı gün terhis oldular. Belki bu durum 12. Bölük için ayrıcalık olabilir. Yemekhane yemekleri çok iyidir aç kalmazsın. Gerekmedikçe iş biliyorum demeyin tavsiye. Sessizce yapın gelin
Hayırlı Teskereler