• 05-04-2023, 05:25:47
    #28
    eminaknt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim amcaoğlu şuan kütahyada askerliğini yapıyor. Fazla detayını bilmiyorum ama yemeklerin kötü olduğunu ve kantinin dışarıya göre daha pahalı olduğunu söylüyor. Ayrıca hocam askerde her köşede bulunan otomatları sakın kullanmayın bazen fazla para çekiyor bazen de ürünü vermiyor.
    Napsın adam yemekler kötü, kantin pahalı, otomat kullanmasın oldu olacak bir aylık erzak götürsün çantasında 😃
  • 05-04-2023, 09:07:12
    #29
    Geçen sene bu ay Bedelli olarak orada yaptım söyleyebileceğim tek tavsiye erken teslim olmayın öğleye doğru gidin ilk 1-2. bölükler çok çok kötüydü bana demişlerdi ne alaka diyerek gittim ve orada çocukların halini gördükten sonra anladım
  • 05-04-2023, 10:29:59
    #30
    Kep Altı ✅
    Alt devre ✅
    Torun✅
    Çıkış Bileti ❌
    Mezar Taşı ❌

    Gel Çıkış bileti gel hocam tuvalet temizlemeye adam arıyorlar gelme 😁😁😁😁
    • veyselbozdagli
    veyselbozdagli bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-04-2023, 11:53:35
    #31
    Arkadaşım şuanda orda. @ahmetkrtl; ama sanırım haftaya oradan ayrılacak, Ufak bir bilgi vereyim Çavuş olursanız Acemi süresi 42 gün oluyor
  • 05-04-2023, 12:50:44
    #32
    Mart celbinde gittim daha geleli bir hafta oldu. Havası serttir. İçliklerle gitmenizi tavsiye ederim. Bazı bölüklerde duş problemi yaşayabilirsiniz. 12. Bölük prensesler bölüğü olarak geçer şahsen orda yaptım. 12. Bölüğün komutanları çok iyi ve yardımseverlerdir. Eğitimleri normal eğitimlerdir. "Eğitimde merhamet vatana ihanet" sözünü benimserler. Askeriye içinde askeri malzeme kişisel bakım satan yerler var çok bir bavulla gitmenizi tavsiye etmem çok yük yapmayın. Telefon genel olarak sorun olabiliyor. Anlık olarak koğuş ve vali kararıyla üst araması gelebilir. Telefon ile yakalanmak 1 Hafta ceza olarak bizlere söylendi telefon yakalatanlar vardı ama bizle aynı gün terhis oldular. Belki bu durum 12. Bölük için ayrıcalık olabilir. Yemekhane yemekleri çok iyidir aç kalmazsın. Gerekmedikçe iş biliyorum demeyin tavsiye. Sessizce yapın gelin Hayırlı Teskereler
  • 05-04-2023, 23:44:39
    #33
    1 sene önce bedelli gittim oraya.
    Kütahya’yı haritadan sildim