Benim amcaoğlu şuan kütahyada askerliğini yapıyor. Fazla detayını bilmiyorum ama yemeklerin kötü olduğunu ve kantinin dışarıya göre daha pahalı olduğunu söylüyor. Ayrıca hocam askerde her köşede bulunan otomatları sakın kullanmayın bazen fazla para çekiyor bazen de ürünü vermiyor.
Napsın adam yemekler kötü, kantin pahalı, otomat kullanmasın oldu olacak bir aylık erzak götürsün çantasında 😃