Mart celbinde gittim daha geleli bir hafta oldu. Havası serttir. İçliklerle gitmenizi tavsiye ederim. Bazı bölüklerde duş problemi yaşayabilirsiniz. 12. Bölük prensesler bölüğü olarak geçer şahsen orda yaptım. 12. Bölüğün komutanları çok iyi ve yardımseverlerdir. Eğitimleri normal eğitimlerdir. "Eğitimde merhamet vatana ihanet" sözünü benimserler. Askeriye içinde askeri malzeme kişisel bakım satan yerler var çok bir bavulla gitmenizi tavsiye etmem çok yük yapmayın. Telefon genel olarak sorun olabiliyor. Anlık olarak koğuş ve vali kararıyla üst araması gelebilir. Telefon ile yakalanmak 1 Hafta ceza olarak bizlere söylendi telefon yakalatanlar vardı ama bizle aynı gün terhis oldular. Belki bu durum 12. Bölük için ayrıcalık olabilir. Yemekhane yemekleri çok iyidir aç kalmazsın. Gerekmedikçe iş biliyorum demeyin tavsiye. Sessizce yapın gelin Hayırlı Teskereler