Konu
Kütahyaya Askerliğe gidiyorum
05-04-2023, 09:07:12
#29
AlyOsman
Geçen sene bu ay Bedelli olarak orada yaptım söyleyebileceğim tek tavsiye erken teslim olmayın öğleye doğru gidin ilk 1-2. bölükler çok çok kötüydü bana demişlerdi ne alaka diyerek gittim ve orada çocukların halini gördükten sonra anladım