Geçen sene bu ay Bedelli olarak orada yaptım söyleyebileceğim tek tavsiye erken teslim olmayın öğleye doğru gidin ilk 1-2. bölükler çok çok kötüydü bana demişlerdi ne alaka diyerek gittim ve orada çocukların halini gördükten sonra anladım