• 03-04-2023, 16:17:45
    #10
    quray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rent a car firmasına ait değil, şahıs aracı, araç 4 gün serviste yatmış diye mağdur olmuş, onu istiyor kısaca.manevi bir hak zannımca.
    İtiraz etmem için daha 4 günüm var
    Parayı hertürlü alırlar onu söyleyeyim, en fazla itiraz edebileceğin konu onarım süresi bu değil diye olabilir. 2 gün belirleseler yarıya düşer rakam ama masrafın daha çok olacak astarı yüzünü geçer yani. Çok zoruna gitmezse öde geç derim.
  • 03-04-2023, 16:19:00
    #11
    Üstadım İlamsız İcra Takibi gönderilmiş, itiraz etmeniz durumunda arabulucuya sevk edilir. Hiç sevk edilmeden dilerseniz karşı tarafın avukatını arayıp indirim talep ediniz.
  • 03-04-2023, 16:30:02
    #12
    OscarBilişim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstadım İlamsız İcra Takibi gönderilmiş, itiraz etmeniz durumunda arabulucuya sevk edilir. Hiç sevk edilmeden dilerseniz karşı tarafın avukatını arayıp indirim talep ediniz.
    İtiraz edersem eğer, kesin arabulucuya mı sevk edilir, yoksa bir üst mahkemeye mi taşınır konu acaba orasını tam kestiremiyorum
  • 03-04-2023, 16:31:07
    #13
    quray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İtiraz edersem eğer, kesin arabulucuya mı sevk edilir, yoksa bir üst mahkemeye mi taşınır konu acaba orasını tam kestiremiyorum

    Üstadım itiraz ettiğiniz taktirde icra takibi durdurulur. Tekrardan dosyanın açılması için ticari dava açılması gerekir, ticari davaların açılması için önce mahkeme arabulucuğa yönlendirir.
  • 03-04-2023, 16:39:36
    #14
    OscarBilişim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstadım itiraz ettiğiniz taktirde icra takibi durdurulur. Tekrardan dosyanın açılması için ticari dava açılması gerekir, ticari davaların açılması için önce mahkeme arabulucuğa yönlendirir.
    Teşekkürler hocam itirazı haketmiş
  • 03-04-2023, 17:23:14
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    quray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söylediklerinizi avukatı arayarak istedim fakat bana, icradaki ödemeyi yapmam gerektiğini, itiraz ettiğim takdirde konuyu bir üst merciye taşıyarak evraklarımı orada beyan edeceklerini bildirdiler.
    taşısınlar ozaman.

    Edit: ayrıca araç lüks araç ise kaskosu vardır. Kasko'da da ikame araç hizmeti olur genelde. Kasko şirketinden ikame araç talep edilmiş mi, edildiyse kaç gün edilmiş, ki hem ikame araç hizmetinden yararlanarak hem de gün kaybı tazminatı istemek iyiniyete aykırıdır.
  • 03-04-2023, 17:27:09
    #16
    luckyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    taşısınlar ozaman
    o zamanda artan avukatlık ücreti devreye girermiş,
    fakat karar verdim, itiraz edeceğim.
  • 31-12-2025, 18:17:49
    #17
    Merhabalar. Hocam dosyanın akıbeti ne oldu acaba?
  • 02-02-2026, 17:29:14
    #18
    srdkaraaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar. Hocam dosyanın akıbeti ne oldu acaba?
    Merhabalar,

    Direkt kazaya karışan arkadaşa ulaştım.

    "Benim böyle bir talebim olmadı , kasko ve sigorta firması boyle bir hakkım oldugunu, okey verdiğim takdirde bütün haklarımı alacaklarını söylediler, ben aslında kendilerinin ödeyeceğini düşünerek, okey verdim" Sizden hiç bir talebim yoktur, ben de şu an öğrendim, kusura bakmayın, dedi

    Ama neticede, dosya açıldıgı için mecburen o parayı yatırdırdım.Kurumlar hizmet tutarlarını ordan kesip kalanını bu arkadaşa göndemişler, o da kalanı bana gönderdi. Zararın neresiden dönersem kardır diye düşünüp kendimi avuttum bende.