rent a car firmasına ait değil, şahıs aracı, araç 4 gün serviste yatmış diye mağdur olmuş, onu istiyor kısaca.manevi bir hak zannımca.
İtiraz etmem için daha 4 günüm var
Parayı hertürlü alırlar onu söyleyeyim, en fazla itiraz edebileceğin konu onarım süresi bu değil diye olabilir. 2 gün belirleseler yarıya düşer rakam ama masrafın daha çok olacak astarı yüzünü geçer yani. Çok zoruna gitmezse öde geç derim.