srdkaraaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar. Hocam dosyanın akıbeti ne oldu acaba?
Merhabalar,

Direkt kazaya karışan arkadaşa ulaştım.

"Benim böyle bir talebim olmadı , kasko ve sigorta firması boyle bir hakkım oldugunu, okey verdiğim takdirde bütün haklarımı alacaklarını söylediler, ben aslında kendilerinin ödeyeceğini düşünerek, okey verdim" Sizden hiç bir talebim yoktur, ben de şu an öğrendim, kusura bakmayın, dedi

Ama neticede, dosya açıldıgı için mecburen o parayı yatırdırdım.Kurumlar hizmet tutarlarını ordan kesip kalanını bu arkadaşa göndemişler, o da kalanı bana gönderdi. Zararın neresiden dönersem kardır diye düşünüp kendimi avuttum bende.