Söylediklerinizi avukatı arayarak istedim fakat bana, icradaki ödemeyi yapmam gerektiğini, itiraz ettiğim takdirde konuyu bir üst merciye taşıyarak evraklarımı orada beyan edeceklerini bildirdiler.
taşısınlar ozaman.
Edit: ayrıca araç lüks araç ise kaskosu vardır. Kasko'da da ikame araç hizmeti olur genelde. Kasko şirketinden ikame araç talep edilmiş mi, edildiyse kaç gün edilmiş, ki hem ikame araç hizmetinden yararlanarak hem de gün kaybı tazminatı istemek iyiniyete aykırıdır.