• 06-04-2023, 10:34:18
    #19
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    550€ ya daha iyi bir sistem toplanabilir
    Daha yeni 14k ya 12gb ekran kartlı 16gb ram lı 3050 li sistem topladık. Gerçekten de toplanıyor. Hatta 11.5k ya donanım arşivi aynı pc den yaptı takip edilirse düşüyor
  • 06-04-2023, 10:36:27
    #20
    krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha yeni 14k ya 12gb ekran kartlı 16gb ram lı 3050 li sistem topladık. Gerçekten de toplanıyor. Hatta 11.5k ya donanım arşivi aynı pc den yaptı takip edilirse düşüyor
    R5 7600X, RTX 3070, 32GB DDR5, 240M Sıvı Soğutma, 750w 80+ GOLD Full Modüler PSU, Corsair 4000D kasa 1TB Kingston 7000mb/6000mb, MSİ B650 Gaming Carbon Wifi, total 22-23 aralığına topladım.
  • 06-04-2023, 10:39:19
    #21
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R5 7600X, RTX 3070, 32GB DDR5, 240M Sıvı Soğutma, 750w 80+ GOLD Full Modüler PSU, Corsair 4000D kasa 1TB Kingston 7000mb/6000mb, MSİ B650 Gaming Carbon Wifi, total 22-23 aralığına topladım.
    Çok güzel sistemmiş. Keyifli kullanmalar.
  • 06-04-2023, 10:40:25
    #22
    krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel sistemmiş. Keyifli kullanmalar.
    Teşekkürler hocam, uzun süre kullanabileceğim bir sistem arıyordum. En mantıklısı Windows geldi.
    • krmbzkurt
    krmbzkurt bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-04-2023, 10:46:17
    #23
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam, uzun süre kullanabileceğim bir sistem arıyordum. En mantıklısı Windows geldi.
    evet serbestlik ve kullanım açısından en mantıklısı windows güzel seçim olmuş. Benim de önümde şuan dell in workstation u var ama sunucuya bağlı olduğu için çok takılma yapıyor çözemedik bi türlü. Şu sistemde bilgisayar solidworks autocad kullanırken kasabilir mi normal şartlarda ya. : https://www.hepsiburada.com/dell-gun...m-HB000006DMB7
  • 06-04-2023, 10:48:17
    #24
    krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet serbestlik ve kullanım açısından en mantıklısı windows güzel seçim olmuş. Benim de önümde şuan dell in workstation u var ama sunucuya bağlı olduğu için çok takılma yapıyor çözemedik bi türlü. Şu sistemde bilgisayar solidworks autocad kullanırken kasabilir mi normal şartlarda ya. : https://www.hepsiburada.com/dell-gun...m-HB000006DMB7
    İşlemciniz ve ekran kartınız güncel değil, kullandığınız programların eski sürümlerini kurarak kullanmanızı öneririm.
  • 06-04-2023, 10:49:41
    #25
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlemciniz ve ekran kartınız güncel değil, kullandığınız programların eski sürümlerini kurarak kullanmanızı öneririm.
    2017 solidworks kullanıyorum autocad da 2015 sürümü sanırım. Kendi evimde i3 6098p gtx 750 ti ile solidworks 2023 kullanıyorum daha akıcı ve sorunsuz.