Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hangi bilgisayari almaliyim?
24
●362
- 06-04-2023, 10:36:27R5 7600X, RTX 3070, 32GB DDR5, 240M Sıvı Soğutma, 750w 80+ GOLD Full Modüler PSU, Corsair 4000D kasa 1TB Kingston 7000mb/6000mb, MSİ B650 Gaming Carbon Wifi, total 22-23 aralığına topladım.krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-04-2023, 10:39:19Çok güzel sistemmiş. Keyifli kullanmalar.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-04-2023, 10:40:25Teşekkürler hocam, uzun süre kullanabileceğim bir sistem arıyordum. En mantıklısı Windows geldi.krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-04-2023, 10:46:17evet serbestlik ve kullanım açısından en mantıklısı windows güzel seçim olmuş. Benim de önümde şuan dell in workstation u var ama sunucuya bağlı olduğu için çok takılma yapıyor çözemedik bi türlü. Şu sistemde bilgisayar solidworks autocad kullanırken kasabilir mi normal şartlarda ya. : https://www.hepsiburada.com/dell-gun...m-HB000006DMB7Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-04-2023, 10:48:17İşlemciniz ve ekran kartınız güncel değil, kullandığınız programların eski sürümlerini kurarak kullanmanızı öneririm.krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-04-2023, 10:49:412017 solidworks kullanıyorum autocad da 2015 sürümü sanırım. Kendi evimde i3 6098p gtx 750 ti ile solidworks 2023 kullanıyorum daha akıcı ve sorunsuz.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle