Teşekkürler hocam, uzun süre kullanabileceğim bir sistem arıyordum. En mantıklısı Windows geldi.
evet serbestlik ve kullanım açısından en mantıklısı windows güzel seçim olmuş. Benim de önümde şuan dell in workstation u var ama sunucuya bağlı olduğu için çok takılma yapıyor çözemedik bi türlü. Şu sistemde bilgisayar solidworks autocad kullanırken kasabilir mi normal şartlarda ya. :
https://www.hepsiburada.com/dell-gun...m-HB000006DMB7