Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam, uzun süre kullanabileceğim bir sistem arıyordum. En mantıklısı Windows geldi.
evet serbestlik ve kullanım açısından en mantıklısı windows güzel seçim olmuş. Benim de önümde şuan dell in workstation u var ama sunucuya bağlı olduğu için çok takılma yapıyor çözemedik bi türlü. Şu sistemde bilgisayar solidworks autocad kullanırken kasabilir mi normal şartlarda ya. : https://www.hepsiburada.com/dell-gun...m-HB000006DMB7