krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzel sistemmiş. Keyifli kullanmalar.
Teşekkürler hocam, uzun süre kullanabileceğim bir sistem arıyordum. En mantıklısı Windows geldi.