Merhabalar bilenler cevaplarsa memnun olurum.
şimdi benim gs passoligim var ama yeniletmedim. Derbide Deplasman yasakları olduğu için maça giremiycem. Ben gidip bjk passoligi çıkartırsam maça girebilirmiyim
Bjk-Gs maçı passolig +r10
6
●180
- 31-03-2023, 16:10:12Niye illa taraftar seçimli passolig?
Taraf seçimsiz de alabilirsiniz - 31-03-2023, 16:11:41Üyeliği durdurulduBilmiyorum ki hocam o yüzden sordum tarafsız oluyorsa onu da alırımKartalGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-03-2023, 16:17:53Alınan İl Spor Güvenlik Kurulu Kararına göre ;
- Son 365 gün içerisinde Beşiktaş A.Ş. logolu Passolig kartını iptal eden taraftarlara bilet satışı yapılmayacak, kombine kartlardan transfer bilet alımı engellenecektir.
- Son 24 saat dahil olmak üzere, Fenerbahçe A.Ş. logolu Passolig kartı olmayan taraftarlara bilet satışı yapılmayacaktır.
- Son 24 saat dahil olmak üzere, Fenerbahçe A.Ş. logolu Passolig kartı olmayan taraftarlara kombine kartlardan bilet transferi yapılmayacaktır.
- Son 24 saat dahil olmak üzere, satışı yapılan tüm biletler transfer edilemeyecektir.
- Son 24 saat dahil olmak üzere, tüm kombine biletlere sadece 1 (bir) transfer hakkı verilecektir.
- Misafir takım tribünü Fenerbahçe A.Ş. tarafından kullanılacaktır.
Tarafsız kartınız da olsa maça giremeyebilirsiniz gibi duruyor - 31-03-2023, 16:32:38Arkadaşım Fenerbahçeli mesela onun passoligi takımsız benle Beşiktaş maçlarına geliyor. Sorun olmuyo kendi stadlarınada giriyor öyle alın.felicio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başlıkta fenerbahçe yazmıyor amaSimplix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-03-2023, 16:37:48kural aynıdır muhtemelen dedim hocamKartalGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

deplasman yasağı olan maçlar dışında tarafsız kart işe yarayabilir ama bu maçlarda yaramıyor diye biliyorum tabi net bilgiyi passoligden alabilirsiniz belki.