Konu
Bjk-Gs maçı passolig +r10
31-03-2023, 16:07:27
#1
felicio
Üyeliği durduruldu
Merhabalar bilenler cevaplarsa memnun olurum.
şimdi benim gs passoligim var ama yeniletmedim. Derbide Deplasman yasakları olduğu için maça giremiycem. Ben gidip bjk passoligi çıkartırsam maça girebilirmiyim